دنیای دیجیتال رنگارنگ با طراحی پوستر و بنر سایت
لوگوتیک با طراحی پوستر و بنر، به سایت شما روح میبخشد.
در طراحی پوستر و بنر سایت هر تصویر هزاران حرف برای گفتن دارد!
تصور کنید وارد یک گالری هنری میشوید؛ جایی که هر تصویر، داستان منحصربهفردی را روایت میکند. چقدر در آن جا مکث میکنید؟ آیا تمام تصاویر به یک اندازه شما را جذب میکنند؟ آیا میتوانید بر حس کنجکاوی خود غلبه کنید و از همان در ورودی نگاهی به تصاویر بیندازید و از گالری خارج شوید؟ پوسترهای سایت نیز به همین شکل عمل میکنند.
این پوسترها پیامهای شما را به صورت زیبا و هنرمندانهای به مخاطبان منتقل میکنند. از رنگهای چشمگیر و تصاویر خیرهکننده گرفته تا فونتهای عجیب و جذاب، همه با هم ترکیب میشوند تا چشمانداز بینظیری برای سایت شما ایجاد کنند. یک پوستر موفق نه تنها نگاهها را به خود جلب میکند بلکه کنجکاوی مخاطبان را بر میانگیزند تا دربارهی برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
بنر سایت نیز مانند پوستر، سایت شما را رنگارنگ میکند. این ابزار تبلیغاتی آنلاین مانند بیلبوردهای جذابی هستند که در خیابان اصلی سایت شما نصب میشوند. بنرها به طور شگفتانگیزی میتوانند توجه مخاطبان را جلب کنند و آنان را به خرید محصول یا خدمات خاصی ترغیب کنند؛ به همین دلیل است که بسیاری از سایتها تخفیفات و جشنوارههای خود را از طریق بنر سایت خود اطلاع میدهند. بنرها با استفاده از انیمیشنها، متنهای جذاب و ترغیبکننده، تصاویر جذاب و طرحهای متنوع میتوانند به صورت سریع و مؤثر پیام خود را منتقل کنند.
هدف اصلی طراحی پوستر و بنر سایت، ایجاد تعاملی عمیق و مؤثر با کاربران است. اگر طراحیهای خلاقانه و جذابی داشته باشید میتوانید تجربهی کاربری مشتریانتان را بهبود ببخشید و مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. لوگوتیک با طراحیهای متنوع مانند طراحی لوگو و طراحی پوستر و بنر سایت اینجاست تا به پشتوانهی طراحان حرفهای و با تجربهی خود، دنیای دیجیتال زیبا و جذاب شما را بسازد.
شما در طراحی دنیای دیجیتال خود تنها نیستید. هر سؤالی که دربارهی پوستر و بنر سایت دارید با طراحان ما در میان بگذارید. ما اینجاییم تا به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم.
با خدمات مشاورهی رایگان ما به ایدهها و راهکارهای کاربردی دست پیدا میکنید که رنگ جدیدی به سایت شما خواهند داد. بدون پرداخت هیچ هزینهای و فقط با یک کلیک، از مشاورهی متخصصان لوگوتیک بهرهمند شوید و تصمیم نهایی خود را بگیرید.
جلب توجه مخاطبان
پوستر و بنر جذاب مانند یک ویترینِ چشمگیر عمل میکند. طراحیهای خلاقانه با رنگهای زنده و تصاویر جذاب، میتوانند مخاطبان را به خرید محصول یا ارائهی خدمات ترغیب کنند.
انتقال پیامهای کلیدی
تمام عناصر گرافیکی راهی هستند برای انتقال پیامهای هر برند. پوسترهای و بنرها هم میتوانند پیامهای مهمی مثل تخفیفها و اخبار ویژه را به صورت سریع و مؤثری منتقل کنند.
بهبود تجربهی کاربری
چشم انسان زیبایی را میپسندد. پوسترها و بنرهای جذاب به سایت شما رنگ و روی تازهای میدهند. همچنین طراحیهای منظم و کاربردی، تجربهی کاربری را بهبود میبخشند.
افزایش فروش
طراحیهای هوشمندانه، فروش شما به طور قابلتوجهی افزایش خواهد یافت. شما با پوسترها و بنرهای جذاب نه تنها میتوانید مشتریان جدیدی کسب کنید بلکه میتوانید مشتریان قدیمی خود را نیز به خرید ترغیب کنید.
ارتقای سطح برندینگ
تمام عناصر بصری برند شما از جمله پوستر و بنر در شکلگیری و ارتقای برندینگ شما تأثیرگذار هستند. شما باید پوستر و بنری داشته باشید که با هویت برندتان تناسب داشته باشد تا برندینگ شما را تقویت کند.
تصور کنید وارد یک فروشگاه میشوید. بالای برخی از قفسهها روی یک کاغذ بزرگ نوشته شده است: «۴۰ درصد تخفیف»؛ یا روی یک قفسهی دیگر نوشته شده است: «بهترین محصولات موجود در بازار». چقدر ترغیب میشوید این قفسهها را چک کنید؟ پوسترها و بنرهای سایت نیز به همین شکل عمل میکنند؛ نه تنها توجه شما را به خود جلب میکنند بلکه شما را به سمت خرید محصول یا خدمات خاصی هدایت میکنند.
در فضای آنلاین امروز که پر از محتواست، شما به طرحهایی نیاز دارید که خیرهکننده باشند. طراحان حرفهای با استفاده از رنگها و طرحهای جذاب، نگاهها را به سمت پوستر و بنر جلب میکنند و تمایل مخاطبان را برای کلیک افزایش میدهند. پیامهای واضح و مختصر در پوسترها و بنرها مانند یک دعوتنامه عمل میکنند که به مخاطبان میگوید چه چیزی در انتظارشان است. اگر پیامها جذاب و واضح باشند مخاطبان بیشتری روی آن کلیک خواهند کرد. دکمههای دعوت به اقدام که به آنها CTA گفته میشود، یکی از مهمترین عناصر در طراحی پوستر و بنر سایت هستند.
دکمهها یا لینکهای برجسته با رنگهای چشمگیر و طرحهای خلاقانه، مخاطبان را به انجام یک عمل مثل خرید یا ثبتنام ترغیب میکند. همچنین طراحیهای حرفهای اعتماد مشتریان را به شما بیشتر میکند و باعث میشوند تا آنان با اطمینان بیشتری روی بنرها و پوسترهای شما کلیک کنند. بنرها و پوسترها باید به مشتریان نشان دهند که چه ارزشی با کلیک روی آنها به دست خواهند آورد.
پیشنهادهای جذاب، تخفیفهای ویژه و اخبار مفید میتوانند مخاطبان را تشویق به کلیک کنند. در نهایت تمام المانهای بصری اعم از رنگ، فونت و… در پوسترها و بنرها جمع میشوند تا مخاطب را ترغیب به یک اقدام مشخص بکنند. اگر این المانها به درستی با هم ترکیب شوند شما شاهد نتایج چشمگیری در نرخ کلیک خود خواهید بود.
ما درک میکنیم که کسبوکار شما تا چه اندازه برای شما ارزشمند است؛ زیرا ما هم به همان اندازه برای کسبوکار خود ارزش قائل هستیم و متعهدیم که کار باکیفیت تحویل دهیم. اگر قصد دارید سایت خود را از حالت بیروح خود خارج کنید و با طراحی پوسترها و بنرهای زیبا، به صفحات آن رنگ ببخشید، لوگوتیک در خدمت شماست. طراحان متخصص مجموعهی ما در تلاش هستند تا با ارائهی یک نتیجهی رضایتبخش، تجربهی خوبی را از همکاری با لوگوتیک برای شما رقم بزنند.
رنگ و فونت ابزاری برای انتقال غیرمستقیم پیامها هستند. ترکیب متناسب رنگ و فونت میتواند پوسترها و بنرهای شما را فراتر از یک ابزار تبلیغاتی به یک اثر هنری تبدیل کند. این عناصر بصری، بدون این که متوجه شویم میتوانند احساسات و واکنشهای ما را شکل دهند و در تصمیمگیریهای ما دخیل باشند.
رنگها یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی هستند که میتوانند احساسات و تصمیمات ما را تحتتأثیر قرار دهند. هر رنگ پیام خاصی را به ذهن بیننده متبادر میکند و احساس مشخصی را در او به وجود میآورد.
فونتها نیز به اندازهی رنگها اهمیت دارند و میتوانند نقش بسیار مهمی در درک شما از پوستر یا بنر داشته باشند. انتخاب یک فونت مناسب نه تنها شخصیت و هویت برند شما را آشکار میکند بلکه در خوانایی و جذابیت پوسترها و بنرهای شما نیز تأثیرگذار است. اهمیت فونت به قدری است که بسیاری از برندها فونت اختصاصی خود را طراحی کردهاند.
فونت اختصاصی به برند شما یک شخصیت یکپارچه و حرفهای میبخشد. فونت شما هم باید با هویت برند شما تناسب داشته باشد و هم جذابیت و خوانایی کافی را داشته باشد.
کار را باید به کاردان سپرد. طراحی پوستر و بنر ممکن است ساده به نظر برسد اما به دانش و مهارت تخصصی نیاز دارد. متخصصان طراحی، مجموعهای از مهارتهای لازم برای طراحی پوستر و بنرهای حرفهای را جمعآوری کردهاند. این طراحان، هنر و علم طراحی را به خوبی درک میکنند و با اصول گرافیک آشنایی دارند. آنها میدانند چگونه پوستر یا بنری بسازند که بازار هدف شما را تحتتأثیر قرار دهد. طراحان حرفهای میدانند که چه عواملی باعث افزایش نرخ کلیک میشوند.
آنان با تست نمونههای مختلف، طرحهایی خلق میکند که بیشترین نرخ کلیک را برای شما به ارمغان بیاورند. به علاوه این طراحان خوشسلیقه با طرحهای مختلف به سایت شما روح میبخشند و تجربهی کاربری سایت شما را بهبود میدهند. شما میتوانید با سپردن کارهای گرافیکی به یک متخصص حرفهای، زمان و انرژی خود را صرف کارهای دیگری کنید که بهرهوری بیشتری را برای شما دارند.
لوگوتیک خلاقیت را به واقعیت تبدیل میکند. طراحان مجموعهی ما هر پیکسل را به صورت هنرمندانهای جایگذاری میکنند تا پیام شما را به مؤثرترین شیوه انتقال دهند. همین حالا میتوانید با لوگوتیک سفر جدیدی در دنیای دیجیتال آغاز کنید.
متغیر است اما به طور میانگین 14 الی 30 روز کاری بر اساس طرح شما زمان میبرد.
بله، برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید تماس بگیرید، ایمیل بزنید یا فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
کافی است در هر قسمتی از سایت کلید «درخواست مشاوره» را انتخاب کنید و بعد از پر کردن فرم، منتظر باشید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
برای آشنایی با تیم ما و روند شکلگیری لوگوتیک، صفحهی درباره ما را مشاهده کنید.
بله، در تمامی پکیجها، حداقل دوبار امکان ادیت وجود دارد. با انتخاب پکیجهای حرفهایتر میتوانید ادیتهای بیشتری داشته باشید.
در دنیای پر سر و صدای امروز، کسبوکاری موفق است که خود را در ذهن مشتریانش ماندگار کند. طراحی پوستر و بنر سایت فراتر از طراحی تصاویر است؛ پوستر و بنر ابزاری برای ماندگار کردن شما در ذهن مشتریانتان هستند.. این دو ابزار بازاریابی نه تنها مشتریان جدیدی برای شما جذب میکنند، بلکه میتوانند هویت بصری یکپارچهای برای شما بسازند و برندینگ شما را تقویت کنند. در ادامه خواهیم گفت که چگونه داشتن پوستر و بنر جذاب میتواند هویت بصری شما را به طور چشمگیری بهبود ببخشد.
با گسترش فضای مجازی، حجم اطلاعات به سرعت افزایش پیدا کرده است. همین اتفاق باعث شده تا توجه کاربران به سرعت جلب شود و به سرعت هم از دست برود. اگر میخواهید پیام شما در میان کوهی از پیامهای دیگر گم نشود باید از قدرتمندترین سلاح خود استفاده کنید: تصاویر! پوستر و بنر خوب با استفاده از تصاویر جذاب میتوانند به اندازهی هزاران کلمه سخن بگویند و داستان برند شما را روایت کنند.
پوستر و بنر سایت با ترکیب تصویر و متن، نظر مخاطبان را به خود جلب میکنند. همچنین کسبوکارهایی که مشتریان خارجی دارند، میتوانند با طراحی پوستر و بنر جذاب، فراتر از هر زبان و فرهنگی با تصاویر سخن بگویند. گوگل هم با تشخیص هویت بصری یکپارچهی کسبوکارتان رتبهی بالاتری در نتایج جستجو به شما خواهد داد و از این طریق مشتریان بیشتری را به سمت شما هدایت خواهد کرد.
پوستر و بنر سایت هر دو ابزار قدرتمندی برای انتقال پیام هستند؛ اما تفاوتهای مهمی دارند که کاربرد هر کدام را مشخص میکند.
پوستر سایت، یک تصویر گرافیکی و ثابت است و برای معرفی رویدادها، محصولات جدید و تخفیفات ویژه کاربرد دارند. گاهی از پوستر به عنوان یک عنصر تزئینی در صفحات سایت استفاده میشود. پوسترها اغلب در بالای صفحه یا بخشهای مختلفی مثل صفحهی محصولات، صفحهی دربارهی ما، صفحات لندینگ و… قرار میگیرند.
بنر سایت یک تصویر تبلیغاتی است که به صورت مستطیل و در ابعاد مختلف طراحی میشود. بنرها میتوانند حاوی متن، تصویر و انیمیشن باشند. بنرهای سایت اغلب در نوار کناری، نوار بالایی، پایین صفحه یا داخل پاپآپها قرار میگیرند. پوستر بیشتر برای معرفی محصول یا اطلاعرسانی رویدادها استفاده میشود اما بنر اغلب برای جذب کلیک و هدایت کاربران به صفحات دیگر استفاده میشود.
۱) تایپوگرافی: معمولاً متنهای کوتاهی روی پوستر و بنر سایت نوشته میشود؛ اما همین متنهای کوتاه میتواند تأثیر بزرگی روی تصمیم مخاطبان بگذارند. به همین دلیل باید متنها را با فونتی بنویسم که در عین جذابیت، خوانایی کافی داشته باشند. همچنین فونت مانند تمام عناصر بصری دیگر، باید با هویت و سبک کلی برند شما هماهنگ باشد؛ به طور مثال یک فونت رسمی برای یک پوستر رسمی مناسب است و یک فونت دستنویس برای یک پوستر هنری.
۲) رنگها: رنگها بخش مهمی از زیبایی پوستر و بنر سایت را تشکیل میدهند. رنگها باید با هم هماهنگ باشند و یک پالت رنگی جذاب ایجاد کنند. همچنین رنگها به صورت غیرمستقیم پیامهای زیادی را به مخاطبان منتقل میکنند. هر کدام از رنگها احساست و عواطف خاصی را در مخاطب بیدار میکنند و روی تصمیم نهایی آنها تأثیر میگذارند. برای طراحی یک پوستر جذاب باید از روانشناسی رنگها اطلاع داشته باشید تا مناسبترین آن را برای هر بخش انتخاب کنید.
۳) تصاویر: تصاویر بخش مهمی از پوستر و بنر سایت را تشکیل میدهند. یک تصویر خوب و باکیفیت میتواند پیام شما را به مخاطب منتقل کند و برند شما را در ذهن مشتریان ماندگار سازد. تصاویر حتما باید اورجینال باشند و با موضوع طراحی ارتباط داشته باشند.
۴) فضای خالی: شاید عجیب به نظر برسد که فضای خالی را به عنوان یکی از اجزای تشکیلدهندهی پوستر و بنر سایت به حساب آوردهایم؛ اما حقیقت این است که فضای خالی، نقش بسیار مهمی را در جذابیت نهایی پوسترها و بنرها دارند. پوستر و بنری استاندارد و جذاب است که به چشم مخاطب استراحت بدهد و بین فضای خالی و تصاویر و متنها تعادل برقرار کند.
تبلیغات: پوستر و بنر مانند یک ویترین عمل میکند که شما میتوانید کالاها یا خدماتی که قصد فروش آن را دارید، درون این ویترین قرار دهید. شما با کمک پوستر و بنر میتواند محصولات قبلی خود را دوباره در معرض دید مشتریان بگذارید و محصولات جدید خود را به آنان معرفی کنید.
تقویت برندینگ: پوستر و بنر نه تنها در بازاریابی شما تأثیرگذار هستند، بلکه میتوانند برندینگ شما را تقویت کنند. با طراحی پوستر و بنر متناسب با هویت برند خود میتوانید یک هویت بصری یکپارچه ایجاد کنید و معتبرتر و حرفهایتر جلوه کنید.
اعلام رویداد: پوسترها و بنرها ابزار مناسبی برای اطلاعرسانی رویدادهایی مثل کنفرانسها، نمایشگاهها و جشنوارهها هستند. با طراحی یک پوستر یا بنر جذاب میتوانید از مخاطبان دعوت کنید تا در یک رویداد شرکت کنند.
اطلاعرسانی: پوستر و بنر سایت به شما فرصت تعامل با مخاطبان و اطلاعرسانی به آنان را برای شما فراهم میکنند. شما میتوانید با طراحی پوسترها و بنرهای جذاب، مخاطبان را از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه آگاه کنید، تغییرات سایت خود را به آنان اطلاع دهید و مقالههایی که تازه منتشر شدهاند را به آنان پیشنهاد دهید.
ابزارهای متنوعی برای طراحی پوستر و بنر سایت وجود دارد که هر کدام امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهند؛ از نرمافزارهای حرفهای مثل Photoshop، Adobe Express و Illustrator گرفته تا نرمافزارهای سادهتری مثل Canva. استفاده از این ابزارها نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد که طراحان حرفهای از آن بهرهمند هستند. این نرمافزارها تنظیمات پیچیدهای دارند که برای درک آنها باید تجربه و تخصص کار با این ابزارها را داشته باشید.
به علاوه امکانات گستردهای در این نرمافزارها وجود دارد که اگر دانش و مهارت استفاده از آنها را نداشته باشید نمیتوانید به درستی از آنها بهره ببرید. همچنین طراحی پوستر و بنر خوب فقط به مهارت استفاده از ابزارها بستگی ندارد؛ طراحان حرفهای ابزارهای طراحی را صرفاً یک بستر میدانند که میتوانند ایدههای نوآورانهی خود را روی آن پیاده کنند.
مرحلهی اول، تعیین هدف است. شما باید بدانید که چه هدفی از ساخت این پوستر یا بنر دارید. پوستری که برای اطلاعرسانی طراحی میشود با پوستری که برای تبلیغات طراحی میشود یکسان نیست. ابتدا هدف خود را مشخص کنید تا در مراحل بعدی تمام عناصر را با توجه به همان هدف در کنار هم بچینید.
بعد از هدفگذاری، باید مخاطبان هدف خود را بشناسید. هر کسبوکاری یک بازار هدف دارد که باید بیشترین تمرکز خودش را روی تولید محصول یا ارائهی خدمات به همین بازار هدف بگذارد. شما باید ویژگیهای مختلف بازار هدف خود را بسنجید؛ مثل اینکه بازار هدف شما بیشتر از چه جنسیت و سنی هستند، چه علایقی دارند، حیطهی کاری آنها چیست، به دنبال چه چیزهایی هستند و… . بعد از اینکه مخاطب خود را به خوبی شناسایی کردید میتوانید پوستر و بنری طراحی کنید که آنها را تحت تأثیر قرار دهد.
حالا که مراحل اولیه را طی کردید میتوانید ایدهپردازی را شروع کنید. ایدهپردازی آنقدر اهمیت دارد که بسیاری از طراحان بیشترین زمان خود را به این مرحله اختصاص میدهند. طراحان حرفهای به واسطهی تجربهای که دارند میدانند که باید ذهن خود را در دنیای ایدهها رها کنند و جلوی آن را نگیرند. هر ایدهی خامی که به ذهن انسان میرسد میتواند بارور یک طراحی شگفتانگیز باشد؛ پس بدون اینکه به خوب یا بد بودن آنها فکر کنید، ایدهپردازی کنید. ایدههای به ظاهر بد نیز ممکن است در طراحی نهایی به شما کمک کنند.
بعد از اینکه از میان لیست ایدههای خود یک یا چند مورد را انتخاب کردید باید طرح اولیهی پوستر و بنر خود را ایجاد کنید. این طرح لازم نیست تمام جزئیات را داشته باشد. هدف از ایجاد طرف اولیه این است که بتوانید کلیت کار نهایی را ببینید.
حالا وقت طراحی نهایی رسیده است. در این مرحله تمام جزئیات اهمیت دارند؛ زیرا در نهایت این جزئیات کنار هم جمع میشوند و یک کلیت جذاب میسازند. این مرحله نیاز به دانش و مهارت تخصصی در زمینهی طراحی دارد و به افرادی نیاز دارد که بتوانند با نرمافزارهایی مثل Photoshop و Illustrator کار کنند.
بعد از اتمام طراحی لازم است تا به خودتان استراحت دهید و بعد از مدتی دوباره به طرح خود نگاهی بیندازید. این کار باعث میشود تا ایرادات احتمالی کار که در زمان طراحی از زیر دست شما دررفتهاند را ببینید و آنها را اصلاح کنید.
هوش مصنوعی انقلاب بزرگی در طراحی گرافیک ایجاد کرده است. این اختراع انسان، با وجود تمام امکاناتی که دارد نمیتواند مانند یک طراح حرفهای عمل کند. طراحان حرفهای میتوانند از هوش مصنوعی به عنوان یک دستیار حرفهای استفاده کنند و کیفیت و جذابیت کارهای خود را افزایش دهند. هوش مصنوعی بسیاری از کارهای تکراری و زمان بر را به صورت خودکار انجام میدهد و به طراحان کمک میکند تا وقت خود را صرف خلاقیت و ایدهپردازی بکنند. همین موضوع باعث شده است که طراحان به درک عمیقتری از شخصیت هر برند دست پیدا کنند و پوسترها و بنرهای منحصربهفردی طراحی کنند.
ترکیب خلاقیت و تجربهی طراحان با قدرت و سرعت هوش مصنوعی میتواند نتایج درخشانی به شما بدهد. طراحان لوگوتیک علاوه بر مهارت طراحی، دانش استفاده از هوش مصنوعی را کسب کردهاند و میتوانند طرحهایی خلق کنند که شما را از رقبا پیش بیندازد.
حالا که اطلاعات قابلتوجهی دربارهی طراحی پوستر و بنر سایت به دست آوردهاید، وقت آن رسیده تا تحولی در هویت بصری خود ایجاد کنید.
لوگوتیک مجموعهای با بیشترین تعداد از طراحان نیست! ما اینجا جمعی از طراحان علاقهمند به طراحی خلاقانه را گردهم آوردهایم، بهترین آموزشها را در اختیار آنان گذاشتهایم تا با زیباترین طرح، برند شما را به قلب مردم گره بزنیم..
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به لوگوتیک می باشد.
برای ارتباط با بخش مدیریت و مشاوره با شماره 09193510227 تماس بگیرید.
از طریق ایمیل info@logotic.ir با بخش طراحی لوگو ارتباط برقرار کنید.